![]() |
TravVie |
Hoe werkt het?
Vanaf twee weken geleden kan een reiziger zijn of haar reiswens plaatsen op de website door middel van een paar eenvoudige stappen. Dit kan gratis, waarbij de reiziger oneindig veel wensen kan aangeven. Zo kan hij of zij onder andere een budget aangeven, het aantal kinderen en het gewenste vervoer.
Aan de reisbureaus de schone taak om een mooie passende reis te aan te bieden aan de reiziger. Zij hebben de optie hun offertes publiekelijk te posten of in een privébericht naar de reiziger te sturen. Wel wordt altijd vermeld welke organisaties er allemaal een bericht hebben gestuurd. De reiziger kiest vervolgens zelf de beste optie.
Het doel van de website is dus het vergemakkelijken van het boeken van een reis door de reiziger, en het bieden van meer mogelijkheden voor de reisorganisaties.
Reisorganisaties bereiken nieuwe klanten
TravVie zegt: ‘Wij helpen organisaties met het bereiken van nieuwe klanten. Deze klanten waren anders misschien nooit bij een bepaalde organisatie uit gekomen voor een reis, of wisten het bestaan er niet eens van. We zijn wel opzoek naar samenwerkingsmogelijkheden om meer te kunnen betekenen voor organisaties. Denk hierbij aan kortingen op diensten, congressen etc.’.
De reisorganisaties klinken allemaal erg enthousiast. Ze weten alleen nog niet echt wat het hen op gaat leveren, omdat ze nog nooit met een dergelijk platform hebben gewerkt. TravVie biedt op het moment organisaties een gratis abonnement aan voor 3 maanden, om hen zo kennis te laten maken met de mogelijkheden van het platform. Reisorganisaties als TUI, Dim Sum Reizen, I.D. Riva Tours en Pelikaan Reizen zijn een greep uit TravVie’s bedrijvengids.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten